က်မရဲ႕.....တိုးလံုေလး....  

Sunday, January 27, 2008

တေန႔ကေပါ့......။ က်မရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေလးနဲ႔ စပ္မိစပ္ရာ အေၾကာင္းေလးေတြေျပာရင္း.....။
သူငယ္ခ်င္းက သူ႕ေခြးေလးေတြ အေၾကာင္းေျပာေတာ့ က်မရဲ႕ တစ္ေကာင္တည္းေသာ ေခြးေလးကို
သတိရလို႔ ဒီ post ေလးတင္ျဖစ္တာပါ။ တိရိစာၦန္ေလးေတြကို ခ်စ္လိုက္တာ။ အထူးသျဖင့္ေခြးေလးေတြကို ပိုခ်စ္တယ္.....။ ငယ္ငယ္တုန္းကဆို ေခြးေလးေတြ အရမ္းေမြးခ်င္တာ။ ေမေမကအိမ္မွာ ေပးမေမြးဘူးေလ။ ေမေမကသက္ရွိေခြးေလးေတြကို ေပးမေမြးေတာ့ သက္မဲ့ျဖစ္တဲ့ အရုပ္ေလးေတြနဲ႔ သူငယ္ခ်င္းအိမ္က ေခြးေလးကိုပဲ ခ်စ္ရတာ။ သူမ်ားအိ္မ္ကေခြး အိမ္ကိုခဏ လာလည္ရင္ေတာ့ ရတယ္။ အိမ္မွာေခြးမေမြးရဘူး ဆိုေပမဲ့ က်မမွာေလ တိုးလံုဆိုတဲ့ ေခြးေလးတစ္ေကာင္ေတာ့ရွိဘူးတယ္။ တိုးလံုေလးက်မတို႕အိမ္ကို ေရာက္လာတာမထူးဆန္းပါဘူး။ မထူးဆန္းတဲ့ေဆာင္းတြင္း ေန႕ေလး တစ္ေန႔မွာ တိုးလံုေလးရဲ႕မိခင္ ေခြးမႀကီးက က်မတို႕အိမ္ကို ေရာက္လာတယ္။ ေခြးမႀကီးကကိုယ္၀န္ႀကီးနဲ႔ေလ။ ေမေမကလည္း ေခြးမႀကီးကိုျမင္ေတာ့ ေမာင္းမထုတ္ရက္ တာနဲ႔ အိမ္မွာေကၽြးထားလိုက္တာ။ ဘယ္အိမ္က ေခြးမွန္းမသိဘူး။ သနားလို႔ေခၚထားတာ။ ကံဆိုးခ်င္ေတာ့ ေခြးမႀကီးက ေခြးေလးေတြ ေမြးၿပီးတာနဲ႔ ေသသြားတယ္။ သူ႔ကေလး ေလးေတြလည္း အကုန္ေသကုန္တယ္။ ၀၀တုတ္တုတ္နဲ႔ ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ ေခြးေလး တစ္ေကာင္ပဲ က်န္ခဲ့တယ္။ အဲဒီမွာ ေခြးေလးေတြ ေမြးခ်င္တဲ့ က်မအတြက္ အိုေကသြားတာေပါ့....။ ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ေခြးေလးကို တိုးလံုလို႔ နာမည္ေပးလိုက္တယ္။ တိုးလံုေလးဟာအရမ္းသနားစရာေကာင္းတာ။ သူ႔ကိုေမြးၿပီးၿပီးခ်င္း သူ႔ရဲ႕မိခင္လည္းေသ....... သူ႕ေမြးခ်င္းေတြလည္းေသ....နဲ႕....။ တိုးလံုေလးအတြက္ က်မတို႔မိသားစုအလုပ္ေတြရႈပ္ကုန္တာေပါ့။ ေဆာင္းတြင္းဆိုေတာ့ေလ သူ႔ကိုေစာင္ေတြနဲ႔ ေသခ်ာထုပ္ပိုးၿပီးမွ သိပ္ရတာ။ ႏြားႏို႕ေတြ ဘီစကစ္ေတြ ေကၽြးေတာ့ တိုးလံုေလးဟာ နဂိုထက္ပိုၿပီး ၀တုတ္လာေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလး ခ်စ္စရာေကာင္းတယ္။ က်မသြားတဲ့ေနာက္ကို တေကာက္ေကာက္နဲ႕လိုက္ေနတာ။ တစ္အိမ္လံုးမွာမွ သူကက်မကိုပိုၿပီးခင္တာေလ။ စိတ္မေကာင္းစရာ ေကာင္းတာကေလ တိုးလံုေလးကို က်မတို႔ ဂရုတစိုက္ ေကၽြးေမြးခဲ့ေပမဲ့ တိုးလံုေလးဟာ ေသသြားရွာတယ္။ အဲဒီေန႔က က်မေတာ္ေတာ္၀မ္းနည္းခဲ့ရတယ္။ ေမေမက အဲဒါေၾကာင့္ အိမ္မွာ တိရိစာၦန္ေလးေတြ မေမြးခ်င္တာတဲ့...။ ခုလိုမ်ိဳးေတြ ျဖစ္သြားရင္ စိတ္မေကာင္းလို႔တဲ့....။
က်မရဲ႕....တိုးလံုေလးကို သတိရလို႔ ေရးလိုက္တာပါ.....။

AddThis Social Bookmark Button